torsdag 7 juli 2011

Harry Potter-veckan: del 2

Min HP-vecka började hemskt. Jag läste väl runt 200 sidor första dagen, andra dagen fortsatte lika dåligt, jag läste ut ettan och nästan hela tvåan. Så har sedan denna vecka fortsatt, jag ligger flera hundra sidor efter och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Jag ville ju hinna titta igenom alla filmerna med ju… Något som jag nu har insett aldrig kommer att hända.

Men jag hoppas på att det går bättre hädan efter, med tanke på att jag är på fyran nu, och efter den blir det bara mer och mer spännande, tills äntligen jag får sätta mina tänder i sjuan igen. Den helt underbara sjunde boken (som ni kanske märker så är sjunde Harry Potter boken min favorit, i alla fall vad jag kommer ihåg, men vi får se, det kanske har ändrat sig när denna veckan är slut).

Nej, nu måste jag sluta skriva så jag hinner läsa en massa mer idag. Stör mig inte mer internet, jag läser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar