måndag 16 maj 2011

David Tennant och Doctor Who... I like!

Hihi, jag tror jag har en ny swoon! Är det bara jag som faller lite för David Tennant? Okej, okej... Han kanske inte är den snyggaste. Men han har sådan charm! När man ser på Doctor Who kan man väl inte hjälpa att man bara blir lite småkär? Jag vill också att David Tennant ska kliva ut ur sin Tardis när jag är i närheten och dra med mig på äventyr! Till och med i sin roll som Hamlet (ja, jag har fanimej sett hela filmen, trots dess fyra timmar av 1600-talsengelska!) är han underbar (sen kan man ju ifrågasätta karaktären Hamlet lite, men han gör den i alla fall väldigt bra <3) Att han sedan råkar vara född 1972, och därmed är... 21 år äldre... Det tycker jag inte att vi ska fästa oss vid!

Och på tal om Doctor Who, GISSA VAD JAG SÅG PÅ SF-BOKHANDELN I MALMÖ IDAG?
Just det! Den här:


Visst är den awesome? Slogan: "Nothing wakes you up like the threat of extermination!" Bara dryga 400 spänn för denna Dalek-väckarklocka, som väcker dig med "EXTERMINATE. EXTERMINATE.". Vill ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar