torsdag 3 november 2011

En NaNoad Josefin

Jag har inte skrivit på evigheter, NaNoWriMo kom i vägen. Nu var det någon vecka sedan jag läste ut Charlie and the Chocolate Factory och jag har tänkt skriva mycket fint om den. Bara inte idag.
Det är tredje dagen av NaNo och om man skrivit så många ord man måste per dag för att hinna med alla 50000 på en månad, så ska man vara uppe i dryga 5000 ord nu. Jag är just nu uppe i lite över 9000 och jag skrev runt fyra tusen ord idag. Mitt mål var att klara 10k idag, men just nu kan min hjärna inte längre formulera meningar och jag är trött på att se ord framför mig. Så ni får ursäkta mig att mitt underbara inlägg om Roald Dahl och Charlie and the Chocolate Factory blir lite försenat till nu.
(Detta lilla inlägg tog mig 10 minuter att skriva, för jag använder fel ord, konstruerar konstiga meningar och vet allmänt inte riktigt vad jag gör längre. Så trött är jag på att se, formulera och skriva ord och meningar just nu.) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar